Error 013 no entry point no public functions как исправить

error 001: expected token: "%s", but found "%s" - ожидался символ: "%s", но был найден "%s";
error 002: only a single statement (or expression) can follow each "case" - только одно заявление (или выражение) могут следовать за "case";
error 003: declaration of a local variable must appear in a compound block - объявленная локальная переменная должна использоваться в этом же блоке;
error 004: function "%s" is not implemented - функция %s не реализована;
error 005: function may not have arguments - функция не имеет аргументов;
error 006: must be assigned to an array - должен быть присвоен массив;
error 007: operator cannot be redefined - оператор не может быть установлен еще раз;
error 008: must be a constant expression; assumed zero - должно быть постоянным выражением; равным нулю;
error 009: invalid array size (negative or zero) - неверный размер массива (отрицательный или 0);
error 010: invalid function or declaration - неизвестная функция или декларация;
error 011: invalid outside functions - неверно вне функции;
error 012: invalid function call, not a valid address - неверный вызов функции, неверный адрес;
error 013: no entry point (no public functions) - нет точки входа (не public функция);
error 014: invalid statement; not in switch - неверный оператор; не в switch;
error 015: "default" case must be the last case in switch statement - "default" должен быть последним условием в switch;
error 016: multiple defaults in "switch" - несколько "default" в switch;
error 017: undefined symbol "%s" - неизвестный символ "%s";
error 018: initialization data exceeds declared size - данные массива превышают его размер;
error 019: not a label: %s" - не метка "%s";
error 020: invalid symbol name "%s" - неверное имя символа "%s";
error 021: symbol already defined: %s" - символ уже объявлен: "%s";
error 022: must be lvalue (non-constant) - должно быть левосторонним (нет постоянной);
error 023: array assignment must be simple assignment - назначение массива должно быть простым;
error 024: "break" or "continue" is out of context - "break" или "continue" вне контекста;
error 025: function heading differs from prototype - функция заголовка отличается от прототипа;
error 026: no matching "#if..." - не найдено "#if...";
error 027: invalid character constant - недопустимый символ в постоянной;
error 028: invalid subscript (not an array or too many subscripts): "%s" - неверный индекс (это не массив или слишком много индексов): "%s";
error 029: invalid expression, assumed zero - неверное выражение, нет результата;
error 030: compound statement not closed at the end of file - составной оператор не закрыт в конце файла;
error 031: unknown directive - неизвестная директива;
error 032: array index out of bounds (variable "%s") - индекс массива превышен;
error 033: array must be indexed (variable "%s") - массив должен быть проиндексирован;
error 034: argument does not have a default value (argument %d) - аргумент не имеет начального значения (аргумент %d);
error 035: argument type mismatch (argument %d) - несоответствие типа аргумента (аргумент %d);
error 036: empty statement - пустой оператор;
error 037: invalid string (possibly non-terminated string) - неправильная строка;
error 038: extra characters on line - лишние символы в строке;
error 039: constant symbol has no size - символьная константа не имеет размера;
error 040: duplicate "case" label (value %d) - несколько раз объявлен "case" с одним тем же параметром;
error 041: invalid ellipsis, array size is not known - размер массива неизвестен;
error 042: invalid combination of class specifiers - недопустимое сочетание класса;
error 043: character constant exceeds range for packed string - символьная константа превышает размер строки;
error 044: positional parameters must precede all named parameters - позиционные параметры должны предшествовать всем именованным параметрам;
error 045: too many function arguments - слишком много аргументов у функции;
error 046: unknown array size (variable "%s") - неизвестный размер массива;
error 047: array sizes do not match, or destination array is too small - размеры массива конфликтуют, либо целевой массив слишком маленький;
error 048: array dimensions do not match - размеры массива не совпадают;
error 049: invalid line continuation - неправильное продолжение строки;
error 050: invalid range - неверный диапазон;
error 051: invalid subscript, use "[ ]" operators on major dimensions - неправильный индекс, используйте "[]";
error 052: multi-dimensional arrays must be fully initialized - много-размерные массивы должны быть полностью определены;
error 053: exceeding maximum number of dimensions - превышение максимального числа измерений;
error 054: unmatched closing brace - не найдена закрывающаяся скобка;
error 055: start of function body without function header - начало функции без заголовка;
error 056: arrays, local variables and function arguments cannot be public (variable "%s") - массивы, локальные переменные и аргументы функции не могут быть общедоступными;
error 057: unfinished expression before compiler directive - незавершенное выражение для компилятора;
error 058: duplicate argument; same argument is passed twice - дублирование аргумента; Аргумент передается несколько раз;
error 059: function argument may not have a default value (variable "%s") - аргумент не может иметь значение по-умолчанию;
error 060: multiple "#else" directives between "#if ... #endif" - Несколько "#else" между "#if ... #endif" - несколько "#else" между "#if и #endif";
error 061: "#elseif" directive follows an "#else" directive - "#else" перед "#elseif";
error 062: number of operands does not fit the operator - количество операндов не соответствует оператору;
error 063: function result tag of operator "%s" must be "%s" - Результат функции %s должен быть %s;
error 064: cannot change predefined operators - невозможно изменить уже определенные операторы;
error 065: function argument may only have a single tag (argument %d) - в этой функции может быть только один аргумент;
error 066: function argument may not be a reference argument or an array (argument "%s") - аргумент функции не может быть ссылкой или массивом;
error 067: variable cannot be both a reference and an array (variable "%s") - Переменная не может быть как массив или ссылка;
error 068: invalid rational number precision in #pragma - неверное число в #pragma;
error 069: rational number format already defined - формат рационального числа уже определен;
error 070: rational number support was not enabled - рациональное число не поддерживается;
error 071: user-defined operator must be declared before use (function "%s") - объявленный оператор должен быть перед использованием;
error 072: "sizeof" operator is invalid on "function" symbols - оператор "sizeof" не может быть использован для символов функции;
error 073: function argument must be an array (argument "%s") - аргумент %s должен быть массивом;
error 074: #define %s must start with an alphabetic character - #define должен начинаться с буквы;
error 075: input line too long (after substitutions - введенная строка слишком длинная;
error 076: syntax *error in the expression, or invalid function call - неправильный синтаксис или неправильный вызов функции;
error 077: malformed UTF-8 encoding, or corrupted file: %s - плохая кодировка UTF-8 или плохой файл: %s;
error 078: function uses both "return" and "return <value>" - функция использует "return" и "return <значение>";
error 079: inconsistent return types (array & non-array) - несовместимость типов возвращенных результатов;
error 080: unknown symbol, or not a constant symbol (symbol "%s") - неизвестный или непостоянный символ: %s;
error 081: cannot take a tag as a default value for an indexed array parameter (symbol "%s") - не может принимать тег в качестве значения по умолчанию для параметра индексированного массива;
error 082: user-defined operators and native functions may not have states - созданные функции или операторы не имеют состояния;
error 083: a function may only belong to a single automaton (symbol "%s") - функция может принадлежать только к одной автоматизации;
error 084: state conflict: one of the states is already assigned to another implementation (symbol "%s") - конфликт состояния: одно из состояний уже назначено на другую реализацию;
error 085: no states are defined for function "%s" - нет состояний, определенных для функции "%s";
error 086: unknown automaton "%s" - неизвестная автоматизация "%s";
error 087: unknown state "%s" for automaton "%s" - неизвестное состояние "%s" в автоматизации "%s";
error 088: number of arguments does not match definition - количество аргументов не совпадает с объявленными в функции;

  • #1

C:UsersЛюбаDesktopНовая папка (3)Your RolePlay OriginalN_Includesn_objects.inc(7987) : error 013: no entry point (no public functions)
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase

 
 
1 Error.
как странно, строки то этой нету!

Автор: minimiller
Перевод и редактирование: DJ_WEST

Список ошибок:

Код: Выделить всё

/*001*/  "expected token: "%s", but found "%s"n",
/*002*/  "only a single statement (or expression) can follow each "case"n",
/*003*/  "declaration of a local variable must appear in a compound blockn",
/*004*/  "function "%s" is not implementedn",
/*005*/  "function may not have argumentsn",
/*006*/  "must be assigned to an arrayn",
/*007*/  "operator cannot be redefinedn",
/*008*/  "must be a constant expression; assumed zeron",
/*009*/  "invalid array size (negative or zero)n",
/*010*/  "invalid function or declarationn",
/*011*/  "invalid outside functionsn",
/*012*/  "invalid function call, not a valid addressn",
/*013*/  "no entry point (no public functions)n",
/*014*/  "invalid statement; not in switchn",
/*015*/  ""default" case must be the last case in switch statementn",
/*016*/  "multiple defaults in "switch"n",
/*017*/  "undefined symbol "%s"n",
/*018*/  "initialization data exceeds declared sizen",
/*019*/  "not a label: "%s"n",
/*020*/  "invalid symbol name "%s"n",
/*021*/  "symbol already defined: "%s"n",
/*022*/  "must be lvalue (non-constant)n",
/*023*/  "array assignment must be simple assignmentn",
/*024*/  ""break" or "continue" is out of contextn",
/*025*/  "function heading differs from prototypen",
/*026*/  "no matching "#if..."n",
/*027*/  "invalid character constantn",
/*028*/  "invalid subscript (not an array or too many subscripts): "%s"n",
/*029*/  "invalid expression, assumed zeron",
/*030*/  "compound statement not closed at the end of filen",
/*031*/  "unknown directiven",
/*032*/  "array index out of bounds (variable "%s")n",
/*033*/  "array must be indexed (variable "%s")n",
/*034*/  "argument does not have a default value (argument %d)n",
/*035*/  "argument type mismatch (argument %d)n",
/*036*/  "empty statementn",
/*037*/  "invalid string (possibly non-terminated string)n",
/*038*/  "extra characters on linen",
/*039*/  "constant symbol has no sizen",
/*040*/  "duplicate "case" label (value %d)n",
/*041*/  "invalid ellipsis, array size is not knownn",
/*042*/  "invalid combination of class specifiersn",
/*043*/  "character constant exceeds range for packed stringn",
/*044*/  "positional parameters must precede all named parametersn",
/*045*/  "too many function argumentsn",
/*046*/  "unknown array size (variable "%s")n",
/*047*/  "array sizes do not match, or destination array is too smalln",
/*048*/  "array dimensions do not matchn",
/*049*/  "invalid line continuationn",
/*050*/  "invalid rangen",
/*051*/  "invalid subscript, use "[ ]" operators on major dimensionsn",
/*052*/  "multi-dimensional arrays must be fully initializedn",
/*053*/  "exceeding maximum number of dimensionsn",
/*054*/  "unmatched closing bracen",
/*055*/  "start of function body without function headern",
/*056*/  "arrays, local variables and function arguments cannot be public (variable "%s")n",
/*057*/  "unfinished expression before compiler directiven",
/*058*/  "duplicate argument; same argument is passed twicen",
/*059*/  "function argument may not have a default value (variable "%s")n",
/*060*/  "multiple "#else" directives between "#if ... #endif"n",
/*061*/  ""#elseif" directive follows an "#else" directiven",
/*062*/  "number of operands does not fit the operatorn",
/*063*/  "function result tag of operator "%s" must be "%s"n",
/*064*/  "cannot change predefined operatorsn",
/*065*/  "function argument may only have a single tag (argument %d)n",
/*066*/  "function argument may not be a reference argument or an array (argument "%s")n",
/*067*/  "variable cannot be both a reference and an array (variable "%s")n",
/*068*/  "invalid rational number precision in #pragman",
/*069*/  "rational number format already definedn",
/*070*/  "rational number support was not enabledn",
/*071*/  "user-defined operator must be declared before use (function "%s")n",
/*072*/  ""sizeof" operator is invalid on "function" symbolsn",
/*073*/  "function argument must be an array (argument "%s")n",
/*074*/  "#define pattern must start with an alphabetic charactern",
/*075*/  "input line too long (after substitutions)n",
/*076*/  "syntax error in the expression, or invalid function calln",
/*077*/  "malformed UTF-8 encoding, or corrupted file: %sn",
/*078*/  "function uses both "return" and "return <value>"n",
/*079*/  "inconsistent return types (array & non-array)n",
/*080*/  "unknown symbol, or not a constant symbol (symbol "%s")n",
/*081*/  "cannot take a tag as a default value for an indexed array parameter (symbol "%s")n",
/*082*/  "user-defined operators and native functions may not have statesn",
/*083*/  "a function may only belong to a single automaton (symbol "%s")n",
/*084*/  "state conflict: one of the states is already assigned to another implementation (symbol "%s")n",
/*085*/  "no states are defined for function "%s"n",
/*086*/  "unknown automaton "%s"n",
/*087*/  "unknown state "%s" for automaton "%s"n",
/*088*/  "number of arguments does not match definitionn"

Разбор ошибок
Рассмотрим пример нахождения и самостоятельного решения ошибок при компиляции.
Допустим у нас есть ошибка:

C:AMXXexample.sma(107) : error 035: argument type mismatch (argument 2)

Теперь давайте попытаемся разобрать эту ошибку по частям:
1) C:AMXXexample.sma — это директория, где находится исходник (.sma) нашего плагина.
2) (107) — это номер строки, в которой есть ошибка. Большинство современных редакторов текста имеют панель с пронумерованными строками (Notepad++, AMXX-Studio и другие).
3) error 035 — это код ошибки (список ошибок указан выше).
4) argument type mismatch — это описание ошибки с кодом, указанным до этого. В данном случае нам говорится, что «аргумент имеет неверный тип».
5) (argument 2) — это более подробное описание ошибки. В данном случае нам указывается, что ошибка во 2 аргументе.

Итого, получаем: в файле example.sma, который находится в директории C:AMXX, в строке под номером 107 есть ошибка с кодом 035, которая означает, что аргумент 2 имеет неверный тип данных.

Решение ошибок
Теперь попытаемся исправить нашу ошибку. Идем в строку под номером 107 и видим следующий код:

Код: Выделить всё

client_print
(0, "Welcome to the server!")
 

Идем на Вы должны зарегистрироваться, чтобы видеть ссылки.

и читаем описание функции:

client_print — Sends a message to a player.

Syntax:
client_print ( index, type, const message[], … )

id is a player index from 1 to 32. If 0, the message will be sent to all players.

The type is one of three types:
print_chat — chat text
print_console — console message
print_notify — console in dev mode
print_center — center say

Смотрим синтаксис команды client_print и видим, что первый аргумент index — это номер игрока (id), который может быть от 1 до 32, если же он 0, то сообщение будет отсылаться всем игрокам на сервере. Второй аргумент type — это тип сообщения, который может быть:

print_chat — текст в чат
print_console — текст в консоль
print_notify — текст в консоль в режиме разработчика
print_center — текст по центру

Третий аргумент message — это и есть текст нашего сообщения. Теперь вернемся, к нашему, коду. Мы видим, что у нас нет второго аргумента (тип сообщения), а сразу идет текст сообщения, исправляем на:

client_print(0, print_center, «Welcome to the server!»)

Теперь компиляция прошла успешно.

Описание ошибок:
error 001: expected token: «X», but found «Y»
Ошибка означает, что не найден X, когда найден Y. Наиболее часто возникает, когда забывают поставить недостающие знаки ; { } ( ).
Пример ошибки:

Код: Выделить всё

public Function
(id)
{
    if (is_user_bot(id)
    return PLUGIN_HANDLED// код
    
    return PLUGIN_CONTINUE
}
 

error 017: undefined symbol «X»
Ошибка означает, что X — неизвестный сивол/команда/переменная/функция. Поэтому такую функцию или переменную нужно объявить перед использованием. Например, функция is_user_hacker не существует.
Пример ошибки:

Код: Выделить всё

public Function
(id)
{
    if (is_user_hacker(id))
    return PLUGIN_HANDLED// код
    
    return PLUGIN_CONTINUE
}
 

error 032: array index out of bounds (variable X)
Ошибка означает, что в мы вышли за предел размера массива X.
Пример ошибки:

Код: Выделить всё

new s_Name
[32]
s_Name[33] = "*"
 

error 033: array must be indexed (variable X)
Ошибка означает, что массив должен быть проиндексирован. Например, мы не указали размер массива при его объявлении.
Пример ошибки:

Код: Выделить всё

new s_String 
= "My string"
 

error 035: argument type mismatch (argument X)
Ошибка означает, что аргумент X имеет неверный тип данных. Например, когда вместо целочисленного аргумента передаем строку.
Пример ошибки:

Код: Выделить всё

public Function1
(id)
{
    Function2(id, "10")
}
public Function2(id, count)
{
    // код
}
 

error 040: duplicate «case» label (value X)
Ошибка означает, что имеется дубль оператора case со значением X.
Пример ошибки:

Код: Выделить всё

public Function
(id)
{
    switch(count)
    {
        case 1: count += 1
    case 2
: count += 2
    case 2
: count += 3
    
}
}
 

error 075: input line too long (after substitutions)
Ошибка означает, что указанная строка слишком длинная. Например, около 500 символов.
Пример ошибки:

Код: Выделить всё

public Function
(id)
{
    server_print("AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA")
}
 

error 078: function uses both «return» and «return <value>»
Ошибка означает, что функция использует, как return, так и return <значение>.
Пример ошибки:

Код: Выделить всё

public Function
(id)
{
    if (is_user_alive(id))    
        return

        return PLUGIN_HANDLED

}
 

error 088: number of arguments does not match definition
Ошибка означает, что количество переданных аргументов не соответсвует количеству объявленных аргументов.
Пример ошибки:

Код: Выделить всё

public Function1
(id)
{
    Function2(id)
}
public Function2(id, count)
{
    // код
}
 

Не пишите мне в ЛС: если вам нужна помощь на бесплатной основе. Любые вопросы на форум.

Код:

// This function is required only once to fix houses that were bought and sold again
// If you would sell a house, then restart the server, that house cannot be bought again (= bugged)
// The player doesn't own the house anymore, but the house still has the player as owner
// This function loops through all houses and checks if the owner (if any) still owns the house
// If the owner doesn't own the house, the house's ownership is cleared and the house-file will be re-saved
// After the fixing, you should remove the call to this function in OnGameModeInit, compile and restart the server
// as this function is only required once

main()
{
    print("n----------------------------------");
    print(" Blank Gamemode by your name here");
    print("----------------------------------n");
}

stock FixHouses()
{
	// Setup local variables
	new file[100], File:PFile, Name[24], LineFromFile[100], ParameterName[50], ParameterValue[50];
	new bool:PlayerOwnedTheHouse = true, HousesFixed;

	// Loop through all houses
	for (new HouseID = 1; HouseID < MAX_HOUSES; HouseID++)
	{
		// Check if the house is owned
		if (AHouseData[HouseID][Owned] == true)
		{
			// Get the name of the owner
			format(Name, 24, AHouseData[HouseID][Owner]);
			// Construct the complete filename for this player's account
			format(file, sizeof(file), PlayerFile, Name);

			// Check if the player's datafile exists
			if (fexist(file))
			{
				PFile = fopen(file, io_read); // Open the playerfile for reading

				fread(PFile, LineFromFile); // Read the first line of the file

				// Keep reading until the end of the file is found (no more data)
				while (strlen(LineFromFile) > 0)
				{
					StripNewLine(LineFromFile); // Strip any newline characters from the LineFromFile
					sscanf(LineFromFile, "s[50]s[50]", ParameterName, ParameterValue); // Extract parametername and parametervalue

                    // If the parametername is correct ("House")
					if (strcmp(ParameterName, "House", false) == 0)
					{
					    // Check if the player owns this house
					    if (strval(ParameterValue) == HouseID)
                            PlayerOwnedTheHouse = true; // The player really owns the house
					}

                    // Read the next line of the file
					fread(PFile, LineFromFile);
				}

                // Close the player-file
				fclose(PFile);

				// Check if the player doesn't own the house
				if (PlayerOwnedTheHouse == false)
				{
					// Clear the ownership from the house
					AHouseData[HouseID][Owned] = false;
					AHouseData[HouseID][Owner] = 0;
					AHouseData[HouseID][HouseName] = 0;
					AHouseData[HouseID][HouseLevel] = 1;
					// Update the house-entrance
					House_UpdateEntrance(HouseID);
					// Save the house, hereby fixing the ownership-bug
					HouseFile_Save(HouseID);
					// Increase the number of houses that have been fixed
					HousesFixed++;
				}

				// Reset the variable that holds if the player owned the house, so the next house/owner can be processed
                PlayerOwnedTheHouse = false;
			}
		}
	}

	// All houses have been processed, now print a line to the server's console
	printf(TXT_HousesFixed, HousesFixed);
}



// Add all static vehicles and pickups when the server starts that are required
GameModeInit_VehiclesPickups()
{
	// Setup local variables
	new LastVehicleMsg[100], LastObjectMsg[100], LastHouseMsg[100], LastBusinessMsg[100], LastCameraMsg[100];

	// Add some trucks to all trucking depots
	GameModeInit_TruckDepots();
	// Add busses to all bus-depots
	GameModeInit_Busses();
	// Add busstops to the map
	GameModeInit_Busstops();
	// Add police vehicles to the Police Impounds
	GameModeInit_Police();
	// Add mafia vehicles to the mafia hideoue
	GameModeInit_Mafia();
	// Add planes and helicopters to the airports
	GameModeInit_Airports();
	// Add towtrucks for assistance class
	GameModeInit_Assistance();
	// Add burrito's and Faggio's for courier class
	GameModeInit_Courier();
	// Add dozers for roadworker class
	GameModeInit_RoadWorker();

	// Add some special pickups
	GameModeInit_PickupsIcons();

	// Add all objects required for toll-gates
	GameModeInit_Toll();

	// Load all houses and create pickups and 3dTexts for them
	Housing_LoadAll();
	// Load all speedcameras
	Camera_LoadAll();
	// Load all businesses and start the business timer (runs every hour)
    Business_LoadAll();
	SetTimer("Business_TransactionTimer", 1000 * 60 * 60, true);
	// Load the current intrest time and start the intrest timer (runs every hour)
	IntrestTime_Load();
	SetTimer("Bank_IntrestTimer", 1000 * 60 * 60, true);

	// Print the LastVehicleID to the server's console
	format(LastVehicleMsg, 100, TXT_LastVehicleID, LastVehicleID);
	format(LastObjectMsg, 100, TXT_LastObjectID, LastObjectID);
	format(LastHouseMsg, 100, TXT_TotalHouses, TotalHouses);
	format(LastBusinessMsg, 100, TXT_TotalBusiness, TotalBusiness);
	format(LastCameraMsg, 100, TXT_TotalSpeedCameras, TotalCameras);
	print(TXT_DebugInfo);
	print("-------------------------------------");
	print(LastVehicleMsg);
	print(LastObjectMsg);
	print(LastHouseMsg);
	print(LastBusinessMsg);
	print(LastCameraMsg);
	print("-------------------------------------");
}



// Add trucks and trailers to the truck-stops
GameModeInit_TruckDepots()
{
	// Add trailers, trucks , Flatbeds and "DFT-30" to Fallen Tree Depot (Class 0)
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTrailerCargo, -475.0, -523.0, 26.0, 90.0, random(126), random(126), 600); // Cargo trailer
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTrailerOre, -475.0, -518.0, 26.0, 90.0, random(126), random(126), 600); // Ore trailer
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTrailerFluids, -475.0, -513.0, 26.0, 90.0, random(126), random(126), 600); // Liquids trailer
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleLineRunner, -475.0, -508.0, 26.0, 90.0, random(126), random(126), 600); // LineRunner
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTanker, -475.0, -503.0, 26.0, 90.0, random(126), random(126), 600); // Tanker
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleRoadTrain, -475.0, -498.0, 26.0, 90.0, random(126), random(126), 600); // Roadtrain
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleDFT30, -475.0, -493.0, 26.0, 90.0, random(126), random(126), 600); // DFT-30
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleFlatbed, -475.0, -488.0, 26.0, 90.0, random(126), random(126), 600); // Flatbed
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTrailerCargo, -475.0, -475.0, 26.0, 180.0, random(126), random(126), 600); // Cargo trailer
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTrailerOre, -480.0, -475.0, 26.0, 180.0, random(126), random(126), 600); // Ore trailer
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTrailerFluids, -485.0, -475.0, 26.0, 180.0, random(126), random(126), 600); // Liquids trailer
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleLineRunner, -490.0, -475.0, 26.0, 180.0, random(126), random(126), 600); // LineRunner
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTanker, -495.0, -475.0, 26.0, 180.0, random(126), random(126), 600); // Tanker
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleRoadTrain, -500.0, -475.0, 26.0, 180.0, random(126), random(126), 600); // Roadtrain
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleDFT30, -505.0, -475.0, 26.0, 180.0, random(126), random(126), 600); // DFT-30
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleFlatbed, -510.0, -475.0, 26.0, 180.0, random(126), random(126), 600); // Flatbed
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTrailerCargo, -515.0, -475.0, 26.0, 180.0, random(126), random(126), 600); // Cargo trailer
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTrailerOre, -520.0, -475.0, 26.0, 180.0, random(126), random(126), 600); // Ore trailer
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTrailerFluids, -525.0, -475.0, 26.0, 180.0, random(126), random(126), 600); // Liquids trailer
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleLineRunner, -530.0, -475.0, 26.0, 180.0, random(126), random(126), 600); // LineRunner
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTanker, -535.0, -475.0, 26.0, 180.0, random(126), random(126), 600); // Tanker
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleRoadTrain, -540.0, -475.0, 26.0, 180.0, random(126), random(126), 600); // Roadtrain
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleDFT30, -545.0, -475.0, 26.0, 180.0, random(126), random(126), 600); // DFT-30
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleFlatbed, -550.0, -475.0, 26.0, 180.0, random(126), random(126), 600); // Flatbed

	// Add "Flatbed" and "DFT-30" trucks to Flint Trucking Depot (Class 1)
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleDFT30, -77.0, -1109.0, 1.25, 160.0, random(126), random(126), 600); // DFT-30
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleDFT30, -72.0, -1112.0, 1.25, 160.0, random(126), random(126), 600); // DFT-30
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleDFT30, -67.0, -1114.0, 1.25, 160.0, random(126), random(126), 600); // DFT-30
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleFlatbed, -30.0, -1128.0, 1.25, 160.0, random(126), random(126), 600); // Flatbed
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleFlatbed, -41.0, -1152.0, 1.25, 335.0, random(126), random(126), 600); // Flatbed
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleFlatbed, -46.0, -1150.0, 1.25, 335.0, random(126), random(126), 600); // Flatbed
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleFlatbed, -51.0, -1148.0, 1.25, 335.0, random(126), random(126), 600); // Flatbed
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleFlatbed, -56.0, -1146.0, 1.25, 335.0, random(126), random(126), 600); // Flatbed
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleFlatbed, -61.0, -1144.0, 1.25, 335.0, random(126), random(126), 600); // Flatbed

	// Add trailers, trucks , Flatbeds and "DFT-30" to LVA Freight Depot (Class 2)
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleDFT30, 1467.0, 975.0, 11.0, 0.0, random(126), random(126), 600); // DFT-30
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleFlatbed, 1472.0, 975.0, 11.0, 0.0, random(126), random(126), 600); // Flatbed
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleDFT30, 1445.0, 975.0, 11.0, 0.0, random(126), random(126), 600); // DFT-30
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleFlatbed, 1440.0, 975.0, 11.0, 0.0, random(126), random(126), 600); // Flatbed
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleDFT30, 1435.0, 975.0, 11.0, 0.0, random(126), random(126), 600); // DFT-30
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleFlatbed, 1430.0, 975.0, 11.0, 0.0, random(126), random(126), 600); // Flatbed
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleDFT30, 1420.0, 975.0, 11.0, 0.0, random(126), random(126), 600); // DFT-30
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleFlatbed, 1415.0, 975.0, 11.0, 0.0, random(126), random(126), 600); // Flatbed
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleDFT30, 1410.0, 975.0, 11.0, 0.0, random(126), random(126), 600); // DFT-30
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleFlatbed, 1405.0, 975.0, 11.0, 0.0, random(126), random(126), 600); // Flatbed
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTrailerCargo, 1490.0, 1015.0, 11.0, 90.0, random(126), random(126), 600); // Cargo trailer
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTrailerOre, 1490.0, 1020.0, 11.0, 90.0, random(126), random(126), 600); // Ore trailer
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTrailerFluids, 1490.0, 1025.0, 11.0, 90.0, random(126), random(126), 600); // Liquids trailer
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleLineRunner, 1490.0, 1030.0, 11.0, 90.0, random(126), random(126), 600); // LineRunner
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTanker, 1490.0, 1035.0, 11.0, 90.0, random(126), random(126), 600); // Tanker
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleRoadTrain, 1490.0, 1040.0, 11.0, 90.0, random(126), random(126), 600); // Roadtrain
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTrailerCargo, 1490.0, 1045.0, 11.0, 90.0, random(126), random(126), 600); // Cargo trailer
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTrailerOre, 1490.0, 1050.0, 11.0, 90.0, random(126), random(126), 600); // Ore trailer
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTrailerFluids, 1490.0, 1055.0, 11.0, 90.0, random(126), random(126), 600); // Liquids trailer
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleLineRunner, 1490.0, 1060.0, 11.0, 90.0, random(126), random(126), 600); // LineRunner
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTanker, 1490.0, 1065.0, 11.0, 90.0, random(126), random(126), 600); // Tanker
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleRoadTrain, 1490.0, 1070.0, 11.0, 90.0, random(126), random(126), 600); // Roadtrain

	// Add trailers, trucks , Flatbeds and "DFT-30" to Doherty Depot (Class 3)
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTrailerCargo, -2105.0, -200.0, 35.5, 90.0, random(126), random(126), 600); // Cargo trailer
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTrailerOre, -2105.0, -205.0, 35.5, 90.0, random(126), random(126), 600); // Ore trailer
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTrailerFluids, -2105.0, -210.0, 35.5, 90.0, random(126), random(126), 600); // Liquids trailer
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTrailerCargo, -2105.0, -215.0, 35.5, 90.0, random(126), random(126), 600); // Cargo trailer
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTrailerOre, -2105.0, -220.0, 35.5, 90.0, random(126), random(126), 600); // Ore trailer
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTrailerFluids, -2105.0, -225.0, 35.5, 90.0, random(126), random(126), 600); // Liquids trailer
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTrailerCargo, -2105.0, -230.0, 35.5, 90.0, random(126), random(126), 600); // Cargo trailer
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTrailerOre, -2105.0, -235.0, 35.5, 90.0, random(126), random(126), 600); // Ore trailer
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTrailerFluids, -2105.0, -240.0, 35.5, 90.0, random(126), random(126), 600); // Liquids trailer
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleDFT30, -2105.0, -245.0, 35.5, 90.0, random(126), random(126), 600); // DFT-30
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleFlatbed, -2105.0, -250.0, 35.5, 90.0, random(126), random(126), 600); // Flatbed
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleDFT30, -2105.0, -255.0, 35.5, 90.0, random(126), random(126), 600); // DFT-30
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleFlatbed, -2105.0, -260.0, 35.5, 90.0, random(126), random(126), 600); // Flatbed
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleDFT30, -2105.0, -265.0, 35.5, 90.0, random(126), random(126), 600); // DFT-30
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleFlatbed, -2105.0, -270.0, 35.5, 90.0, random(126), random(126), 600); // Flatbed
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleLineRunner, -2144.0, -186.0, 35.5, 270.0, random(126), random(126), 600); // LineRunner
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTanker, -2144.0, -191.0, 35.5, 270.0, random(126), random(126), 600); // Tanker
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleRoadTrain, -2144.0, -196.0, 35.5, 270.0, random(126), random(126), 600); // Roadtrain
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleLineRunner, -2144.0, -201.0, 35.5, 270.0, random(126), random(126), 600); // LineRunner
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTanker, -2144.0, -206.0, 35.5, 270.0, random(126), random(126), 600); // Tanker
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleRoadTrain, -2144.0, -211.0, 35.5, 270.0, random(126), random(126), 600); // Roadtrain

	// Add trailers, trucks , Flatbeds and "DFT-30" to El Corona Depot (Class 4)
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTrailerCargo, 1805.0, -2025.0, 14.0, 90.0, random(126), random(126), 600); // Cargo trailer
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTrailerOre, 1805.0, -2030.0, 14.0, 90.0, random(126), random(126), 600); // Ore trailer
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTrailerFluids, 1805.0, -2035.0, 14.0, 90.0, random(126), random(126), 600); // Liquids trailer
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTrailerCargo, 1805.0, -2040.0, 14.0, 90.0, random(126), random(126), 600); // Cargo trailer
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTrailerOre, 1805.0, -2045.0, 14.0, 90.0, random(126), random(126), 600); // Ore trailer
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTrailerFluids, 1805.0, -2050.0, 14.0, 90.0, random(126), random(126), 600); // Liquids trailer
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleDFT30, 1745.0, -2070.0, 14.0, 0.0, random(126), random(126), 600); // DFT-30
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleFlatbed, 1750.0, -2070.0, 14.0, 0.0, random(126), random(126), 600); // Flatbed
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleDFT30, 1755.0, -2070.0, 14.0, 0.0, random(126), random(126), 600); // DFT-30
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleFlatbed, 1760.0, -2070.0, 14.0, 0.0, random(126), random(126), 600); // Flatbed
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleLineRunner, 1765.0, -2070.0, 14.0, 0.0, random(126), random(126), 600); // LineRunner
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTanker, 1770.0, -2070.0, 14.0, 0.0, random(126), random(126), 600); // Tanker
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleRoadTrain, 1775.0, -2070.0, 14.0, 0.0, random(126), random(126), 600); // Roadtrain

	// Add trailers, trucks , Flatbeds and "DFT-30" to Las Payasdas Depot (Class 5)
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTrailerCargo, -535.0, 2635.0, 54.0, 270.0, random(126), random(126), 600); // Cargo trailer
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTrailerOre, -535.0, 2630.0, 54.0, 270.0, random(126), random(126), 600); // Ore trailer
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTrailerFluids, -535.0, 2625.0, 54.0, 270.0, random(126), random(126), 600); // Liquids trailer
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTrailerCargo, -535.0, 2620.0, 54.0, 270.0, random(126), random(126), 600); // Cargo trailer
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTrailerOre, -535.0, 2615.0, 54.0, 270.0, random(126), random(126), 600); // Ore trailer
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTrailerFluids, -535.0, 2610.0, 54.0, 270.0, random(126), random(126), 600); // Liquids trailer
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTrailerCargo, -535.0, 2605.0, 54.0, 270.0, random(126), random(126), 600); // Cargo trailer
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTrailerOre, -535.0, 2600.0, 54.0, 270.0, random(126), random(126), 600); // Ore trailer
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTrailerFluids, -535.0, 2595.0, 54.0, 270.0, random(126), random(126), 600); // Liquids trailer
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTrailerCargo, -535.0, 2590.0, 54.0, 270.0, random(126), random(126), 600); // Cargo trailer
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTrailerOre, -535.0, 2585.0, 54.0, 270.0, random(126), random(126), 600); // Ore trailer
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTrailerFluids, -535.0, 2580.0, 54.0, 270.0, random(126), random(126), 600); // Liquids trailer
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTrailerCargo, -535.0, 2575.0, 54.0, 270.0, random(126), random(126), 600); // Cargo trailer
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTrailerOre, -535.0, 2570.0, 54.0, 270.0, random(126), random(126), 600); // Ore trailer
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTrailerFluids, -535.0, 2565.0, 54.0, 270.0, random(126), random(126), 600); // Liquids trailer
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTrailerCargo, -535.0, 2560.0, 54.0, 270.0, random(126), random(126), 600); // Cargo trailer
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTrailerOre, -535.0, 2555.0, 54.0, 270.0, random(126), random(126), 600); // Ore trailer
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTrailerFluids, -535.0, 2550.0, 54.0, 270.0, random(126), random(126), 600); // Liquids trailer

	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleLineRunner, -512.0, 2635.0, 54.0, 90.0, random(126), random(126), 600); // LineRunner
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTanker, -512.0, 2630.0, 54.0, 90.0, random(126), random(126), 600); // Tanker
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleRoadTrain, -512.0, 2625.0, 54.0, 90.0, random(126), random(126), 600); // Roadtrain
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleLineRunner, -512.0, 2620.0, 54.0, 90.0, random(126), random(126), 600); // LineRunner
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTanker, -512.0, 2615.0, 54.0, 90.0, random(126), random(126), 600); // Tanker
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleRoadTrain, -512.0, 2610.0, 54.0, 90.0, random(126), random(126), 600); // Roadtrain
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleDFT30, -512.0, 2605.0, 54.0, 90.0, random(126), random(126), 600); // DFT-30
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleFlatbed, -512.0, 2600.0, 54.0, 90.0, random(126), random(126), 600); // Flatbed
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleDFT30, -512.0, 2585.0, 54.0, 90.0, random(126), random(126), 600); // DFT-30
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleFlatbed, -512.0, 2580.0, 54.0, 90.0, random(126), random(126), 600); // Flatbed
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleLineRunner, -512.0, 2575.0, 54.0, 90.0, random(126), random(126), 600); // LineRunner
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTanker, -512.0, 2570.0, 54.0, 90.0, random(126), random(126), 600); // Tanker
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleRoadTrain, -512.0, 2565.0, 54.0, 90.0, random(126), random(126), 600); // Roadtrain
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleLineRunner, -512.0, 2560.0, 54.0, 90.0, random(126), random(126), 600); // LineRunner
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTanker, -512.0, 2555.0, 54.0, 90.0, random(126), random(126), 600); // Tanker
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleRoadTrain, -512.0, 2550.0, 54.0, 90.0, random(126), random(126), 600); // Roadtrain

	// Add cement-trucks at Quarry Top (Class 6)
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleCementTruck, 340.0, 850.0, 21.0, 0, random(126), random(126), 600); // Cement truck
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleCementTruck, 335.0, 860.0, 21.0, 0, random(126), random(126), 600); // Cement truck
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleCementTruck, 330.0, 870.0, 21.0, 0, random(126), random(126), 600); // Cement truck
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleCementTruck, 325.0, 880.0, 21.0, 0, random(126), random(126), 600); // Cement truck
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleCementTruck, 320.0, 890.0, 21.0, 0, random(126), random(126), 600); // Cement truck

	// Add trailers and trucks to Shady Creek Depot (Class 7)
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTrailerCargo, -1545.0, -2737.00, 49.0, 145.0, random(126), random(126), 600); // Cargo trailer
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTrailerOre, -1540.9, -2739.87, 49.0, 145.0, random(126), random(126), 600); // Ore trailer
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTrailerFluids, -1536.8, -2742.74, 49.0, 145.0, random(126), random(126), 600); // Liquids trailer
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTrailerCargo, -1532.7, -2745.61, 49.0, 145.0, random(126), random(126), 600); // Cargo trailer
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTrailerOre, -1528.6, -2748.48, 49.0, 145.0, random(126), random(126), 600); // Ore trailer
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTrailerFluids, -1524.5, -2751.35, 49.0, 145.0, random(126), random(126), 600); // Liquids trailer
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleLineRunner, -1557.75, -2744.80, 49.0, 145.0, random(126), random(126), 600); // LineRunner
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTanker, -1561.85, -2741.93, 49.0, 145.0, random(126), random(126), 600); // Tanker
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleRoadTrain, -1565.95, -2739.06, 49.0, 145.0, random(126), random(126), 600); // Roadtrain
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleLineRunner, -1570.05, -2736.19, 49.0, 145.0, random(126), random(126), 600); // LineRunner
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTanker, -1574.15, -2733.32, 49.0, 145.0, random(126), random(126), 600); // Tanker
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleRoadTrain, -1578.25, -2730.45, 49.0, 145.0, random(126), random(126), 600); // Roadtrain
}

// Add busses to the bus-depots
GameModeInit_Busses()
{
	// Add all required busses to the busdepot in Los Santos
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleCoach, 1782.0, -1888.0, 13.6, 270.0, random(126), random(126), 600); // Coach
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleCoach, 1782.0, -1893.0, 13.6, 270.0, random(126), random(126), 600); // Coach
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleCoach, 1782.0, -1898.0, 13.6, 270.0, random(126), random(126), 600); // Coach
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleCoach, 1782.0, -1903.0, 13.6, 270.0, random(126), random(126), 600); // Coach
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleCoach, 1782.0, -1908.0, 13.6, 270.0, random(126), random(126), 600); // Coach
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleCoach, 1782.0, -1913.0, 13.6, 270.0, random(126), random(126), 600); // Coach
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleCoach, 1782.0, -1918.0, 13.6, 270.0, random(126), random(126), 600); // Coach

	// Add all required busses to the busdepot in San Fierro
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleCoach, -1974.0, 105.0, 27.9, 90.0, random(126), random(126), 600); // Coach
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleCoach, -1974.0, 100.0, 27.9, 90.0, random(126), random(126), 600); // Coach
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleCoach, -1974.0, 95.0, 27.9, 90.0, random(126), random(126), 600); // Coach
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleCoach, -1974.0, 90.0, 27.9, 90.0, random(126), random(126), 600); // Coach
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleCoach, -1974.0, 85.0, 27.9, 90.0, random(126), random(126), 600); // Coach
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleCoach, -1974.0, 80.0, 27.9, 90.0, random(126), random(126), 600); // Coach

	// Add all required busses to the busdepot in Las Venturas
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleCoach, 1085.0, 1230.0, 11.0, 90.0, random(126), random(126), 600); // Coach
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleCoach, 1085.0, 1235.0, 11.0, 90.0, random(126), random(126), 600); // Coach
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleCoach, 1085.0, 1240.0, 11.0, 90.0, random(126), random(126), 600); // Coach
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleCoach, 1085.0, 1245.0, 11.0, 90.0, random(126), random(126), 600); // Coach
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleCoach, 1085.0, 1250.0, 11.0, 90.0, random(126), random(126), 600); // Coach
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleCoach, 1085.0, 1255.0, 11.0, 90.0, random(126), random(126), 600); // Coach
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleCoach, 1085.0, 1260.0, 11.0, 90.0, random(126), random(126), 600); // Coach
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleCoach, 1085.0, 1265.0, 11.0, 90.0, random(126), random(126), 600); // Coach
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleCoach, 1085.0, 1270.0, 11.0, 90.0, random(126), random(126), 600); // Coach
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleCoach, 1085.0, 1275.0, 11.0, 90.0, random(126), random(126), 600); // Coach
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleCoach, 1085.0, 1280.0, 11.0, 90.0, random(126), random(126), 600); // Coach
}

// Add busstops to the map
GameModeInit_Busstops()
{
	LastObjectID = CreateDynamicObject(1257, -2571.25, 2316.0, 5.2, 0.0, 0.0, 180.0);
	LastObjectID = CreateDynamicObject(1257, -2333.25, 2371.5, 6.0, 0.0, 0.0, 320.0);
	LastObjectID = CreateDynamicObject(1257, -1467.0, 2679.0, 56.0, 0.0, 0.0, 90.0);
	LastObjectID = CreateDynamicObject(1257, -1528.5, 2543.0, 56.0, 0.0, 0.0, 270.0);
	LastObjectID = CreateDynamicObject(1257, -800.5, 1562.0, 27.4, 0.0, 0.0, 0.0);
	LastObjectID = CreateDynamicObject(1257, -853.5, 1529.5, 22.4, 0.0, 0.0, 180.0);
	LastObjectID = CreateDynamicObject(1257, -269.0, 2620.5, 63.2, 0.0, 0.0, 270.0);
	LastObjectID = CreateDynamicObject(1257, -45.5, 1206.5, 19.6, 0.0, 0.0, 90.0);
	LastObjectID = CreateDynamicObject(1257, -100.5, 1190.75, 20.0, 0.0, 0.0, 270.0);
	LastObjectID = CreateDynamicObject(1257, -249.5, 1010.75, 20.0, 0.0, 0.0, 270.0);
	LastObjectID = CreateDynamicObject(1257, -2172.5, -2309.5, 30.9, 0.0, 0.0, 230.0);
	LastObjectID = CreateDynamicObject(1257, -2094.25, -2503.0, 30.9, 0.0, 0.0, 322.0);
	LastObjectID = CreateDynamicObject(1257, 2263.75, -35.75, 26.7, 0.0, 0.0, 270.0);
	LastObjectID = CreateDynamicObject(1257, 2456.25, 1.0, 26.5, 0.0, 0.0, 180.0);
	LastObjectID = CreateDynamicObject(1257, 1290.25, 333.5, 19.8, 0.0, 0.0, 65.0);
	LastObjectID = CreateDynamicObject(1257, 1284.75, 319.5, 19.8, 0.0, 0.0, 245.0);
	LastObjectID = CreateDynamicObject(1257, 736.0, -522.5, 16.6, 0.0, 0.0, 90.0);
	LastObjectID = CreateDynamicObject(1257, 736.0, -537.75, 16.6, 0.0, 0.0, 270.0);
//	LastObjectID = CreateObject(1257, 0000, 0000, 000, 0.0, 0.0, 000.0);
}



// Add police vehicles to the Police Impounds
GameModeInit_Police()
{
	// Add vehicles to the Los Santos Police Impound
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehiclePoliceLSPD, 1555.0, -1710.75, 6.0, 0, random(126), random(126), 600); // Police Car LSPD
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleHPV1000, 1560.0, -1710.75, 6.0, 0, random(126), random(126), 600); // Police MotorCycle
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehiclePoliceRanger, 1565.0, -1710.75, 6.0, 0, random(126), random(126), 600); // Police Ranger
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehiclePoliceLSPD, 1570.0, -1710.75, 6.0, 0, random(126), random(126), 600); // Police Car LSPD
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleHPV1000, 1575.0, -1710.75, 6.0, 0, random(126), random(126), 600); // Police MotorCycle
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehiclePoliceRanger, 1580.0, -1710.75, 6.0, 0, random(126), random(126), 600); // Police Ranger
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehiclePoliceLSPD, 1585.0, -1710.75, 6.0, 0, random(126), random(126), 600); // Police Car LSPD
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleHPV1000, 1590.0, -1710.75, 6.0, 0, random(126), random(126), 600); // Police MotorCycle
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehiclePoliceRanger, 1595.0, -1710.75, 6.0, 0, random(126), random(126), 600); // Police Ranger

	// Add vehicles to the San Fierro Police Impound
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehiclePoliceSFPD, -1573.0, 701.0, -5.0, 90, random(126), random(126), 600); // Police Car SFPD
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleHPV1000, -1573.0, 706.0, -5.0, 90, random(126), random(126), 600); // Police MotorCycle
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehiclePoliceRanger, -1573.0, 711.0, -5.0, 90, random(126), random(126), 600); // Police Ranger
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehiclePoliceSFPD, -1573.0, 716.0, -5.0, 90, random(126), random(126), 600); // Police Car SFPD
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleHPV1000, -1573.0, 721.0, -5.0, 90, random(126), random(126), 600); // Police MotorCycle
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehiclePoliceRanger, -1573.0, 726.0, -5.0, 90, random(126), random(126), 600); // Police Ranger
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehiclePoliceSFPD, -1573.0, 731.0, -5.0, 90, random(126), random(126), 600); // Police Car SFPD
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleHPV1000, -1573.0, 736.0, -5.0, 90, random(126), random(126), 600); // Police MotorCycle
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehiclePoliceRanger, -1573.0, 741.0, -5.0, 90, random(126), random(126), 600); // Police Ranger

	// Add vehicles to the Las Venturas Police Impound
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehiclePoliceLVPD, 2282.0, 2477.0, 11.0, 180, random(126), random(126), 600); // Police Car LVPD
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleHPV1000, 2277.0, 2477.0, 11.0, 180, random(126), random(126), 600); // Police MotorCycle
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehiclePoliceRanger, 2272.0, 2477.0, 11.0, 180, random(126), random(126), 600); // Police Ranger
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehiclePoliceLVPD, 2262.0, 2477.0, 11.0, 180, random(126), random(126), 600); // Police Car LVPD
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleHPV1000, 2257.0, 2477.0, 11.0, 180, random(126), random(126), 600); // Police MotorCycle
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehiclePoliceRanger, 2252.0, 2477.0, 11.0, 180, random(126), random(126), 600); // Police Ranger

	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehiclePoliceLVPD, 2282.0, 2443.0, 11.0, 0, random(126), random(126), 600); // Police Car LVPD
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleHPV1000, 2277.0, 2443.0, 11.0, 0, random(126), random(126), 600); // Police MotorCycle
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehiclePoliceRanger, 2272.0, 2443.0, 11.0, 0, random(126), random(126), 600); // Police Ranger
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehiclePoliceLVPD, 2262.0, 2443.0, 11.0, 0, random(126), random(126), 600); // Police Car LVPD
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleHPV1000, 2257.0, 2443.0, 11.0, 0, random(126), random(126), 600); // Police MotorCycle
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehiclePoliceRanger, 2252.0, 2443.0, 11.0, 0, random(126), random(126), 600); // Police Ranger
}

// Add mafia-vehicles to the mafia-hideout
GameModeInit_Mafia()
{
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleSandKing, 2811.0, 900.0, 10.8, 0.0, 0, 0, 600); // Mafia Sandking
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleSandKing, 2806.0, 900.0, 10.8, 0.0, 0, 0, 600); // Mafia Sandking
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleSandKing, 2801.0, 900.0, 10.8, 0.0, 0, 0, 600); // Mafia Sandking
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleSandKing, 2796.0, 900.0, 10.8, 0.0, 0, 0, 600); // Mafia Sandking

	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleMoonbeam, 2833.0, 900.0, 10.8, 0.0, 0, 0, 600); // Mafia Moonbeam
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleMoonbeam, 2838.0, 900.0, 10.8, 0.0, 0, 0, 600); // Mafia Moonbeam
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleMoonbeam, 2843.0, 900.0, 10.8, 0.0, 0, 0, 600); // Mafia Moonbeam
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleMoonbeam, 2848.0, 900.0, 10.8, 0.0, 0, 0, 600); // Mafia Moonbeam

	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleRoadTrain, 2802, 966.0, 10.8, 180.0, 0, 0, 600); // Mafia RoadTrain
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleRoadTrain, 2807, 966.0, 10.8, 180.0, 0, 0, 600); // Mafia RoadTrain
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleRoadTrain, 2812, 966.0, 10.8, 180.0, 0, 0, 600); // Mafia RoadTrain
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleRoadTrain, 2817, 966.0, 10.8, 180.0, 0, 0, 600); // Mafia RoadTrain
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleRoadTrain, 2822, 966.0, 10.8, 180.0, 0, 0, 600); // Mafia RoadTrain
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleRoadTrain, 2827, 966.0, 10.8, 180.0, 0, 0, 600); // Mafia RoadTrain
}

// Add planes and helicopters to the airports
GameModeInit_Airports()
{
	// Add planes and helicopters to Los Santos airport
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleShamal, 1990.0, -2295.0, 14.5, 90.0, random(126), random(126), 300); // Plane: Shamal
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleShamal, 1990.0, -2320.0, 14.5, 90.0, random(126), random(126), 300); // Plane: Shamal
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleShamal, 1990.0, -2345.0, 14.5, 90.0, random(126), random(126), 300); // Plane: Shamal
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleShamal, 1990.0, -2370.0, 14.5, 90.0, random(126), random(126), 300); // Plane: Shamal
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleNevada, 1920.0, -2265.0, 14.5, 180.0, random(126), random(126), 300); // Plane: Nevada
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleNevada, 1890.0, -2295.0, 14.5, 270.0, random(126), random(126), 300); // Plane: Nevada
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleMaverick, 1940.0, -2265.0, 13.6, 180.0, random(126), random(126), 300); // Helicopter: Maverick
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleMaverick, 1955.0, -2265.0, 13.6, 180.0, random(126), random(126), 300); // Helicopter: Maverick
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleMaverick, 1970.0, -2265.0, 13.6, 180.0, random(126), random(126), 300); // Helicopter: Maverick
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleMaverick, 1985.0, -2265.0, 13.6, 180.0, random(126), random(126), 300); // Helicopter: Maverick

	// Add planes and helicopters to San Fierro airport
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleShamal, -1197.0, -153.0, 15.1, 135.0, random(126), random(126), 300); // Plane: Shamal
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleShamal, -1214.0, -137.5, 15.1, 135.0, random(126), random(126), 300); // Plane: Shamal
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleShamal, -1230.0, -120.0, 15.1, 135.0, random(126), random(126), 300); // Plane: Shamal
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleShamal, -1246.0, -103.5, 15.1, 135.0, random(126), random(126), 300); // Plane: Shamal
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleNevada, -1287.0, -52.0, 15.1, 135.0, random(126), random(126), 300); // Plane: Nevada
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleNevada, -1312.0, -27.0, 15.1, 135.0, random(126), random(126), 300); // Plane: Nevada
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleMaverick, -1262.0, -88.5, 14.2, 135.0, random(126), random(126), 300); // Helicopter: Maverick
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleMaverick, -1277.0, -74.5, 14.2, 90.0, random(126), random(126), 300); // Helicopter: Maverick
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleMaverick, -1264.0, -61.5, 14.2, 45.0, random(126), random(126), 300); // Helicopter: Maverick

	// Add planes and helicopters to Las Venturas airport
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleShamal, 1615.0, 1630.0, 11.8, 180.0, random(126), random(126), 300); // Plane: Shamal
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleShamal, 1590.0, 1630.0, 11.8, 180.0, random(126), random(126), 300); // Plane: Shamal
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleShamal, 1565.0, 1630.0, 11.8, 180.0, random(126), random(126), 300); // Plane: Shamal
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleNevada, 1545.0, 1640.0, 11.8, 90.0, random(126), random(126), 300); // Plane: Nevada
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleNevada, 1545.0, 1675.0, 11.8, 90.0, random(126), random(126), 300); // Plane: Nevada
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleNevada, 1545.0, 1710.0, 11.8, 90.0, random(126), random(126), 300); // Plane: Nevada
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleMaverick, 1650.0, 1557, 10.9, 90.0, random(126), random(126), 300); // Helicopter: Maverick
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleMaverick, 1650.0, 1542, 10.9, 90.0, random(126), random(126), 300); // Helicopter: Maverick
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleMaverick, 1635.0, 1534, 10.9, 0.0, random(126), random(126), 300); // Helicopter: Maverick
}

// This function adds towtrucks used for the assistance class
GameModeInit_Assistance()
{
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTowTruck, 220.0, 34.0, 2.6, 270.0, random(126), random(126), 300); // Towtruck
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTowTruck, 220.0, 29.0, 2.6, 270.0, random(126), random(126), 300); // Towtruck
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTowTruck, 220.0, 24.0, 2.6, 270.0, random(126), random(126), 300); // Towtruck
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTowTruck, 220.0, 19.0, 2.6, 270.0, random(126), random(126), 300); // Towtruck
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTowTruck, 220.0, 14.0, 2.6, 270.0, random(126), random(126), 300); // Towtruck
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTowTruck, 220.0, 9.0, 2.6, 270.0, random(126), random(126), 300); // Towtruck
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTowTruck, 220.0, 4.0, 2.6, 270.0, random(126), random(126), 300); // Towtruck
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTowTruck, 220.0, -1.0, 2.6, 270.0, random(126), random(126), 300); // Towtruck
}

// This function adds all vehicles needed for courier class
GameModeInit_Courier()
{
	// Los Santos
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleBurrito, 784.0, -610.0, 16.4, 0.0, random(126), random(126), 300); // Burrito
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleBurrito, 794.0, -610.0, 16.4, 0.0, random(126), random(126), 300); // Burrito
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleBurrito, 804.0, -610.0, 16.4, 0.0, random(126), random(126), 300); // Burrito
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleBurrito, 814.0, -610.0, 16.4, 0.0, random(126), random(126), 300); // Burrito
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleBurrito, 824.0, -610.0, 16.4, 0.0, random(126), random(126), 300); // Burrito
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleFaggio, 789.0, -610.0, 16.4, 0.0, random(126), random(126), 300); // Faggio
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleFaggio, 799.0, -610.0, 16.4, 0.0, random(126), random(126), 300); // Faggio
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleFaggio, 809.0, -610.0, 16.4, 0.0, random(126), random(126), 300); // Faggio
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleFaggio, 819.0, -610.0, 16.4, 0.0, random(126), random(126), 300); // Faggio
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleFaggio, 829.0, -610.0, 16.4, 0.0, random(126), random(126), 300); // Faggio
	// San Fierro
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleBurrito, -1851.0, -142.5, 12.0, 0.0, random(126), random(126), 300); // Burrito
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleBurrito, -1856.0, -142.5, 12.0, 0.0, random(126), random(126), 300); // Burrito
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleBurrito, -1861.0, -142.5, 12.0, 0.0, random(126), random(126), 300); // Burrito
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleBurrito, -1866.0, -142.5, 12.0, 0.0, random(126), random(126), 300); // Burrito
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleBurrito, -1871.0, -142.5, 12.0, 0.0, random(126), random(126), 300); // Burrito
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleFaggio, -1851.0, -129.5, 12.0, 180.0, random(126), random(126), 300); // Faggio
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleFaggio, -1856.0, -129.5, 12.0, 180.0, random(126), random(126), 300); // Faggio
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleFaggio, -1861.0, -129.5, 12.0, 180.0, random(126), random(126), 300); // Faggio
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleFaggio, -1866.0, -129.5, 12.0, 180.0, random(126), random(126), 300); // Faggio
	// Las Venturas
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleBurrito, 1052.5, 1915.25, 10.9, 0.0, random(126), random(126), 300); // Burrito
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleBurrito, 1062.5, 1915.25, 10.9, 0.0, random(126), random(126), 300); // Burrito
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleBurrito, 1072.5, 1915.25, 10.9, 0.0, random(126), random(126), 300); // Burrito
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleBurrito, 1082.5, 1915.25, 10.9, 0.0, random(126), random(126), 300); // Burrito
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleBurrito, 1092.5, 1915.25, 10.9, 0.0, random(126), random(126), 300); // Burrito
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleFaggio, 1057.5, 1915.25, 10.9, 0.0, random(126), random(126), 300); // Faggio
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleFaggio, 1067.5, 1915.25, 10.9, 0.0, random(126), random(126), 300); // Faggio
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleFaggio, 1077.5, 1915.25, 10.9, 0.0, random(126), random(126), 300); // Faggio
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleFaggio, 1087.5, 1915.25, 10.9, 0.0, random(126), random(126), 300); // Faggio
}

// This function adds all vehicles needed for roadworker class
GameModeInit_RoadWorker()
{
	// Quarry top
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleUtilityVan, -1895.0, -1705.0, 21.5, 180.0, random(126), random(126), 300); // Utility Van
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleUtilityVan, -1900.0, -1705.0, 21.5, 180.0, random(126), random(126), 300); // Utility Van
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleUtilityVan, -1905.0, -1705.0, 21.5, 180.0, random(126), random(126), 300); // Utility Van
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleUtilityVan, -1910.0, -1705.0, 21.5, 180.0, random(126), random(126), 300); // Utility Van
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleUtilityVan, -1915.0, -1705.0, 21.5, 180.0, random(126), random(126), 300); // Utility Van
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleUtilityVan, -1920.0, -1705.0, 21.5, 180.0, random(126), random(126), 300); // Utility Van
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleUtilityTrailer, -1895.0, -1700.0, 21.5, 180.0, random(126), random(126), 300); // Utility Trailer
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleUtilityTrailer, -1900.0, -1700.0, 21.5, 180.0, random(126), random(126), 300); // Utility Trailer
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleUtilityTrailer, -1905.0, -1700.0, 21.5, 180.0, random(126), random(126), 300); // Utility Trailer
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleUtilityTrailer, -1910.0, -1700.0, 21.5, 180.0, random(126), random(126), 300); // Utility Trailer
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleUtilityTrailer, -1915.0, -1700.0, 21.5, 180.0, random(126), random(126), 300); // Utility Trailer
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleUtilityTrailer, -1920.0, -1700.0, 21.5, 180.0, random(126), random(126), 300); // Utility Trailer
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTowTruck, -1866.5, -1731.75, 21.7, 30.0, random(126), random(126), 300); // Towtruck
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTowTruck, -1870.5, -1734.25, 21.7, 30.0, random(126), random(126), 300); // Towtruck
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTowTruck, -1874.5, -1736.75, 21.7, 30.0, random(126), random(126), 300); // Towtruck
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTowTruck, -1878.5, -1739.25, 21.7, 30.0, random(126), random(126), 300); // Towtruck
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTowTruck, -1882.5, -1741.75, 21.7, 30.0, random(126), random(126), 300); // Towtruck
	LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehicleTowTruck, -1886.5, -1744.25, 21.7, 30.0, random(126), random(126), 300); // Towtruck
}



// Add some special pickups to the map
GameModeInit_PickupsIcons()
{
	// Add a pickup so the player can get a trucker/busdriver license and position a 3DTextLabel above it
	Pickup_License = CreatePickup(1274, 2, -2033.0, -100.0, 35.2, 0);
	Create3DTextLabel(TXT_PickupText, 0x008080FF, -2033.0, -100.0, 36.0, 30.0, 0);

	// Add all refuel-pickups to the world (including their icon)
	AddRefuelPickup(-1471.5, 1863.75, 32.7);
	AddRefuelPickup(-1326.5, 2677.5, 50.1);
	AddRefuelPickup(611.5, 1694.5, 7.0);
	AddRefuelPickup(-2249.25, -2559.0, 32.0);
	AddRefuelPickup(-1606.5, -2714.0, 48.6);
	AddRefuelPickup(-93.5, -1175.0, 2.3);
	AddRefuelPickup(1377.5, 457.0, 19.9);
	AddRefuelPickup(651.5, -565.5, 16.4);
	AddRefuelPickup(-1675.75, 412.75, 7.2);
	AddRefuelPickup(-2405.50, 976.25, 45.3);
	AddRefuelPickup(-2023.25, 156.75, 28.9);
	AddRefuelPickup(-1131.75, -204.25, 14.2);
	AddRefuelPickup(66.50, 1220.50, 18.9);
	AddRefuelPickup(350.50, 2537.50, 16.8);
	AddRefuelPickup(2147.00, 2747.75, 10.9);
	AddRefuelPickup(2639.75, 1106.00, 10.9);
	AddRefuelPickup(2115.00, 920.00, 10.9);
	AddRefuelPickup(2202.00, 2475.00, 10.9);
	AddRefuelPickup(1596.50, 2199.75, 10.9);
	AddRefuelPickup(1584.25, 1448.25, 10.9);
	AddRefuelPickup(1004.25, -940.50, 42.2);
	AddRefuelPickup(1935.00, -1772.75, 13.4);

	// Add all pickups for the cardealers (including their icon)
	AddCarDealerPickup(-1972.5, 288.5, 35.2); // Wang cars in Doherty (San Fierro)

	// Add some icons to the map (modding garages), they will only appear when the player discovers them
	CreateDynamicMapIcon(1039, -1032, 32, 27, 0, 0, 0, -1, 150.0); // Transfender, Los Santos
	CreateDynamicMapIcon(-1936, 235, 34, 27, 0, 0, 0, -1, 150.0); // Transfender, San Fierro
	CreateDynamicMapIcon(2385, 1034, 11, 27, 0, 0, 0, -1, 150.0); // Transfender, Las Venturas
	CreateDynamicMapIcon(2646, -2025, 14, 27, 0, 0, 0, -1, 150.0); // Loco Low Co, Los Santos
	CreateDynamicMapIcon(-2712, 218, 4, 27, 0, 0, 0, -1, 150.0); // Wheel Arch Angels, San Fierro
}



// This function creates all objects required for the toll-gates
GameModeInit_Toll()
{

	// Add a toll-gate to the world
	AddTollGate(3578, 1801.00, 692.66, 10.00, 1801.00, 692.66, 15.00, 0.0, 0.0, 350.25, 30);
	AddTollGate(3578, 1791.33, 694.44, 10.00, 1791.33, 694.44, 15.00, 0.0, 0.0, 350.25, 30);
	AddTollGate(3578, 1781.66, 696.22, 10.00, 1781.66, 696.22, 15.00, 0.0, 0.0, 350.25, 30);
	AddTollGate(3578, 1772.00, 698.00, 10.00, 1772.00, 698.00, 15.00, 0.0, 0.0, 350.25, 30);

	AddTollGate(3578, -2668.25, 1274.50, 50.0, -2668.25, 1274.50, 55.0, 0.0, 0.0, 0.0, 30);
	AddTollGate(3578, -2677.75, 1274.50, 50.0, -2677.75, 1274.50, 55.0, 0.0, 0.0, 0.0, 30);
	AddTollGate(3578, -2686.25, 1274.50, 50.0, -2686.25, 1274.50, 55.0, 0.0, 0.0, 0.0, 30);
	AddTollGate(3578, -2694.75, 1274.50, 50.0, -2694.75, 1274.50, 55.0, 0.0, 0.0, 0.0, 30);
}

// Add character models to the class-selection and set their default spawn coordinates (without weapons)
GameModeInit_Classes()
{
	AddPlayerClass(133, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0, 0, 0, 0, 0, 0); // Class 0 = Truck driver
	AddPlayerClass(201, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0, 0, 0, 0, 0, 0); // Class 1 = Truck driver
	AddPlayerClass(202, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0, 0, 0, 0, 0, 0); // Class 2 = Truck driver
	AddPlayerClass(234, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0, 0, 0, 0, 0, 0); // Class 3 = Truck driver
	AddPlayerClass(258, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0, 0, 0, 0, 0, 0); // Class 4 = Truck driver
	AddPlayerClass(261, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0, 0, 0, 0, 0, 0); // Class 5 = Truck driver
	AddPlayerClass(206, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0, 0, 0, 0, 0, 0); // Class 6 = Truck driver
	AddPlayerClass(34, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0, 0, 0, 0, 0, 0); // Class 7 = Truck driver

	AddPlayerClass(255, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0, 0, 0, 0, 0, 0); // Class 8 = Bus driver
	AddPlayerClass(253, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0, 0, 0, 0, 0, 0); // Class 9 = Bus driver

	AddPlayerClass(61, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0, 0, 0, 0, 0, 0); // Class 10 = Pilot

	AddPlayerClass(280, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0, 0, 0, 0, 0, 0); // Class 11 = Police
	AddPlayerClass(282, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0, 0, 0, 0, 0, 0); // Class 12 = Police
	AddPlayerClass(283, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0, 0, 0, 0, 0, 0); // Class 13 = Police

	AddPlayerClass(111, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0, 0, 0, 0, 0, 0); // Class 14 = Mafia
	AddPlayerClass(112, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0, 0, 0, 0, 0, 0); // Class 15 = Mafia
	AddPlayerClass(113, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0, 0, 0, 0, 0, 0); // Class 16 = Mafia

	AddPlayerClass(250, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0, 0, 0, 0, 0, 0); // Class 17 = Courier
	AddPlayerClass(193, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0, 0, 0, 0, 0, 0); // Class 18 = Courier

	AddPlayerClass(50, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0, 0, 0, 0, 0, 0); // Class 19 = Assistance

	AddPlayerClass(16, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0, 0, 0, 0, 0, 0); // Class 20 = Roadworker
	AddPlayerClass(27, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0, 0, 0, 0, 0, 0); // Class 21 = Roadworker
	AddPlayerClass(260, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0, 0, 0, 0, 0, 0); // Class 22 = Roadworker
}



// This function is used to add refuelling pickups to the map
AddRefuelPickup(Float:x, Float:y, Float:z)
{
	// Add the pickup-id to the ARefuelPickups array
	for (new i; i < sizeof(ARefuelPickups); i++)
	{
		// If an empty array-index is found
		if (ARefuelPickups[i][PickupID] == 0)
		{
		    // Store the pickup-id in this empty slot
			ARefuelPickups[i][PickupID] = CreatePickup(1244, 1, x, y, z, 0); // Type 1, cannot be pickup up, exists all the time
			ARefuelPickups[i][pux] = x;
			ARefuelPickups[i][puy] = y;
			ARefuelPickups[i][puz] = z;

			// Add a 3DText message above the refuel-pickup
			Create3DTextLabel(TXT_PickupRefuel, 0x008080FF, x, y, z + 0.8, 30.0, 0);

			// Add an icon to the map for this refuel-spot
			CreateDynamicMapIcon(x, y, z, 56, 0, 0, 0, -1, 300.0);

			// Stop browsing through the array
			break;
		}
	}
}

// This function is used to add cardealer-pickups to the map
AddCarDealerPickup(Float:x, Float:y, Float:z)
{
	// Add the pickup-id to the ACarDealerPickups array
	for (new i; i < sizeof(ACarDealerPickups); i++)
	{
		// If an empty array-index is found
		if (ACarDealerPickups[i][PickupID] == 0)
		{
		    // Store the pickup-id in this empty slot
			ACarDealerPickups[i][PickupID] = CreatePickup(1274, 1, x, y, z, 0); // Type 1, cannot be pickup up, exists all the time
			ACarDealerPickups[i][pux] = x;
			ACarDealerPickups[i][puy] = y;
			ACarDealerPickups[i][puz] = z;

			// Add a 3DText message above the cardealer pickup
			Create3DTextLabel(TXT_PickupCarDealer, 0x008080FF, x, y, z + 0.8, 30.0, 0);

			// Add an icon to the map for this cardealer-spot
			CreateDynamicMapIcon(x, y, z, 55, 0, 0, 0, -1, 300.0);

			// Stop browsing through the array
			break;
		}
	}
}



// This function is used to add toll-gates to the map
AddTollGate(GateModel, Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:CX, Float:CY, Float:CZ, Float:RX, Float:RY, Float:RZ, TollMoney)
{
	// Loop through all tollgates
	for (new TollGate; TollGate < MAX_TOLLGATES; TollGate++)
	{
		// Check if this is an empty entry
		if (ATollGates[TollGate][GateID] == 0)
		{
			// Create a new object for the toll-gate in it's closed status
			ATollGates[TollGate][GateID] = CreateObject(GateModel, CX, CY, CZ, RX, RY, RZ);
			// Set data
			ATollGates[TollGate][TollPrice] = TollMoney; // Set the price to pay for passing the toll-gate
			ATollGates[TollGate][GateStatus] = 0; // Set the status to CLOSED
			ATollGates[TollGate][OpenX] = OX; // Save the OpenX coordinates
			ATollGates[TollGate][OpenY] = OY; // Save the OpenY coordinates
			ATollGates[TollGate][OpenZ] = OZ; // Save the OpenZ coordinates
			ATollGates[TollGate][CloseX] = CX; // Save the CloseX coordinates
			ATollGates[TollGate][CloseY] = CY; // Save the CloseY coordinates
			ATollGates[TollGate][CloseZ] = CZ; // Save the CloseZ coordinates
			break; // Stop the for-loop
		}
	}
}


#1

Пользователь офлайн
 

Отправлено 31 января 2015 — 10:10

  • Прохожий

Мне сказали что у меня весь маппинг
в include
object.inc
И вот, я пытался вырезать их и т.д.
С сервера не удалялся маппинг, как сделать так чтобы весь маппинг удалился?

0



#2

Отправлено 31 января 2015 — 13:01

  • Профессионал

сохраняй уже измененный инклуд и компилируй мод.

0



#3

Отправлено 31 января 2015 — 14:08

  • Прохожий

Просмотр сообщенияMr.DeViLsS (31 января 2015 — 13:01) писал:

сохраняй уже измененный инклуд и компилируй мод.

Что-то не догнал
Объясни по лучше
Я нуб..

0



#4

Отправлено 31 января 2015 — 19:42

  • Прохожий

Просмотр сообщенияMr.DeViLsS (31 января 2015 — 13:01) писал:

сохраняй уже измененный инклуд и компилируй мод.

Скажи skype свой пожалуйста.
HELP
либо мой добавь: Zavalim

0



#5

Отправлено 31 января 2015 — 19:57

  • Даун какой-то

Ты скомпилировал то? Не сохранил а скомпилировал.

0



#6

Отправлено 31 января 2015 — 20:03

  • Прохожий

Просмотр сообщенияmxINI (31 января 2015 — 19:57) писал:

Ты скомпилировал то? Не сохранил а скомпилировал.

Да
Но выдает ошибку, но эта ошибка была до этого.
ничего не меняется..

0



#7

Отправлено 31 января 2015 — 21:05

  • Пользователь

Ну ты код скинь, скинь ошибку.

0



#8

Отправлено 31 января 2015 — 21:25

  • Прохожий

Просмотр сообщенияilucha228 (31 января 2015 — 21:05) писал:

Ну ты код скинь, скинь ошибку.

C:UsersАндрейDownloads1413463434_less-global-rp-v2.rarCrazy RPLess Global-Rр.Rupawnoincludeobject.inc(909) : error 013: no entry point (no public functions)

0



#9

Отправлено 01 февраля 2015 — 14:35

  • Профессионал

Просмотр сообщенияAndrey_Rogozny (31 января 2015 — 21:25) писал:

C:UsersАндрейDownloads1413463434_less-global-rp-v2.rarCrazy RPLess Global-Rр.Rupawnoincludeobject.inc(909) : error 013: no entry point (no public functions)

error 013: no entry point (no public functions) - Не точка входа;

0



#10

Отправлено 01 февраля 2015 — 15:19

  • Прохожий

Просмотр сообщенияMr.DeViLsS (01 февраля 2015 — 14:35) писал:

error 013: no entry point (no public functions) - Не точка входа;

Объяснил нубу..
Мдауш.
https://pawn.wiki/in…reduprezhdenii/
я уже читал.

0


  • ← Предыдущая тема
  • Вопросы по скриптингу
  • Следующая тема →

  • Вы не можете создать новую тему
  • Тема закрыта


1 человек читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых пользователей

Понравилась статья? Поделить с друзьями:
  • Как найти несохраненный документ ворд 2007
  • Как найти начальную скорость движения автомобиля
  • Как составить ходатайство в прокуратуру
  • Резюме хоккеиста как составить чтобы отправиться в другую команду
  • Как найти место где пометил кот дома